سوالات متداول

اطلاعات حمل و نقل

با خرید بالای یک میلیون تومان هزینه ارسال به تمامی نقاط مشهد رایگان صورت می گیرد

بدیهی است هزینه ارسال مرسوله به خارج از شهر مشهد به عهده مشتری می باشد

درصورتی که مشتری در شهر مقدس مشهد باشد محصول حداکثر بعد از 24 ساعت به دست مشتری می رسد

چنانچه مشتری خارج از شهر مشهد باشد محصول با توجه به قوانین و مقررات شرکت حمل و نقلی صورت می پذیرد ( پست حداکثر 72 ساعت کاری زمان می برد )

راه اول:

با عضویت در سایت نور سنتر می توانید تیکت ارسال کنید و از وضعیت محصول خود مطلع شوید

راه دوم:

شما می توانید با شماره تماس : 37284065 – 051 ارتباط برقرار کنید و از روند ارسال محصول و پیگیری آن مطلع شوید

بله، به تمام نقاط ایران امکان ارسال وجود دارد

ارسال و بازگشت

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های فروشگاه نورسنتر بوده است . فروشگاه نورسنتر در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است که به شرح زیر است :

  • محصول سوخته بوده باشد.
  • افت شدید شار نوری (کاهش قابل ملاحظه نور محصول نسبت به نور اولیه)
  • محصول قبل از به پایان رسیدن تاریخ ضمانت سوخته باشد که شامل عدم ضربه و فشار خارجی باشد
  • محصول‌ دارای دفرمگی سرپیچ (در صورتیکه قبل از مصرف دارای دفرمگی باشد).
  • محصول‌ دارای لرزش نور و چشمک‌زن باشد

خیر، هزینه برگشت محصول به عهده مشتری می باشد

باتوجه به این که رضایت مندی مشتریان از اولویت های فروشگاه نورسنتر بوده است
شما میتوانید سریعاً با ما تماس حاصل فرمایید تا وجه با کسر کارمزد به حساب شما برگشت بخورد
بدیهی است اگر محصول ارسال شده باشد هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد

اگر هزینه از حساب شما کسر گردید و خرید کامل نشد و بعد از 48 ساعت هزینه به حساب شما برنگشت می توانید با استفاده از تیکت مشکل خود را مطرح کنید یا
با شماره : 37284065 – 051 تماس حاصل بفرمایید

به بالا بروید
بستن
بستن
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 سبد خرید
بستن

My Cart

Shopping cart is empty!

Continue Shopping